DBKC.org Forum Index
RegisterSearchFAQMemberlistUsergroupsLog in
Theory on why Dububabies are slowly trickling back home
Goto page 1, 2  Next
 
Reply to topic    DBKC.org Forum Index » Ghetto View previous topic
View next topic
Theory on why Dububabies are slowly trickling back home
Author Message
sementherapy
Super Moderator


Joined: 31 Jan 2008
Posts: 12221

Post Theory on why Dububabies are slowly trickling back home Reply with quote
Is it because we're all kinda sick of facebook?

FB, with incessant status updates and check-ins...

I really like FB in regards to keeping up with GOOD friends and family. However, I've found myself starting to kinda despise certain people on FB (that I was never that close to in the first place) because I find their updates corny, boring, or some sort of combination of the two.

motherfuckers always be posting pictures of food, or their goddamn dog or kid. sure, food is delicious, dogs and (some) kids are cute, but I don't really care unless we're tight and I miss said dog or kid.

All of this haterade makes me cautious about posting my own corny/trite/annoying updates. I find the forums to be a much more appropriate venue to rant, rave, complain, perv out, and just vent. It's like you're judged on here (well you are, hella hard), but it's a different type of judgment... or maybe because I don't care what you think of me on here? hahahaa... like I don't want to tell my cousin to fuck off for being a conservative because I have to go and spend New Year's at their house, but I could tell one of you right wingers to suck my progressive dick and not have to explain to my parents why I am constantly antagonizing my family...

that's all... you guys are all coming back because FB sucks. end rant.
Wed Mar 19, 2014 3:38 pm View user's profile Send private message
ace
Goodfella


Joined: 18 Jan 2008
Posts: 4726
Location: So Cal

Post Reply with quote
haha i agree.

FB has sort of become your online persona, so you cant freely post "shit" like you can here.
Wed Mar 19, 2014 4:46 pm View user's profile Send private message Send e-mail
am1989
i got dubukimchi!


Joined: 25 Oct 2008
Posts: 1661

Post Reply with quote
Umm lets not forget who it was that was basically like the only person writing anything on here for like months!!!
Wed Mar 19, 2014 4:48 pm View user's profile Send private message
am1989
i got dubukimchi!


Joined: 25 Oct 2008
Posts: 1661

Post Reply with quote
i posted on here to be honest bc i didn't wanna bother ppl i know in person on facebook with my complainy statuses lol

but then everyone here started coming back n chewing up my ass so now i gotta go back to fb
Wed Mar 19, 2014 4:50 pm View user's profile Send private message
ace
Goodfella


Joined: 18 Jan 2008
Posts: 4726
Location: So Cal

Post Reply with quote
Laughing

at least your identity is hidden here. there's no way you would have been able to post about those guys that liked you without causing drama.
Wed Mar 19, 2014 4:53 pm View user's profile Send private message Send e-mail
am1989
i got dubukimchi!


Joined: 25 Oct 2008
Posts: 1661

Post Reply with quote
meh…that is true
Wed Mar 19, 2014 5:07 pm View user's profile Send private message
will.i.is
i <3 dubukimchi!


Joined: 04 Oct 2009
Posts: 4677
Location: in yo closet

Post Reply with quote
yupppp
Wed Mar 19, 2014 9:29 pm View user's profile Send private message AIM Address
lexy
i got dubukimchi!


Joined: 30 Jan 2008
Posts: 1598

Post Reply with quote
lol just about.. also cus work has been slow, lately. just finished up a big project, so i've just been watching videos and browsing the internet for the past week or so Smile
Thu Mar 20, 2014 6:40 am View user's profile Send private message
kingchewy
got dubu?


Joined: 21 Feb 2014
Posts: 51

Post Reply with quote
I stalk all of you on facebook anyway
Thu Mar 20, 2014 8:45 am View user's profile Send private message
sementherapy
Super Moderator


Joined: 31 Jan 2008
Posts: 12221

Post Reply with quote
who ARE you? dun dun dun
Thu Mar 20, 2014 11:14 am View user's profile Send private message
sementherapy
Super Moderator


Joined: 31 Jan 2008
Posts: 12221

Post Reply with quote
Through many dangers, toils and snares
I have already come;
'Tis grace has brought me safe thus far
And grace will lead me home.
Thu Mar 20, 2014 11:24 am View user's profile Send private message
sementherapy
Super Moderator


Joined: 31 Jan 2008
Posts: 12221

Post Reply with quote
Lil G, where you at dawg?
Thu Mar 20, 2014 11:24 am View user's profile Send private message
lilgx1
i <3 dubukimchi!


Joined: 31 Jan 2008
Posts: 2843

Post Reply with quote
hello, everyone! Shocked
Thu Mar 20, 2014 11:31 am View user's profile Send private message
ace
Goodfella


Joined: 18 Jan 2008
Posts: 4726
Location: So Cal

Post Reply with quote
omg. lol
Thu Mar 20, 2014 3:19 pm View user's profile Send private message Send e-mail
peace
i got dubukimchi!


Joined: 02 Feb 2008
Posts: 1576

Post Reply with quote
LOL

oh yea lil g is getting married... btw
Thu Mar 20, 2014 10:47 pm View user's profile Send private message
lexy
i got dubukimchi!


Joined: 30 Jan 2008
Posts: 1598

Post Reply with quote
lol wtf did you have an alert on for if someone ever mentioned your name on the forums?
Fri Mar 21, 2014 8:20 am View user's profile Send private message
lilgx1
i <3 dubukimchi!


Joined: 31 Jan 2008
Posts: 2843

Post Reply with quote
NO haha. Troy Facebook messaged me a link to this thread.
Fri Mar 21, 2014 8:25 am View user's profile Send private message
blah
i got dubukimchi!


Joined: 14 Mar 2008
Posts: 1459

Post Reply with quote
speaking of which, i dont have any of you on fb

_________________
Fri Mar 21, 2014 9:19 am View user's profile Send private message
sementherapy
Super Moderator


Joined: 31 Jan 2008
Posts: 12221

Post Reply with quote
hahahhaha, no lil g isn't some raging narcissist that scours the interwebs for any mention of her username (at least in this instance, Razz )... i PM'd her on FB...

which is why I still like FB sometimes, because you can message somebody without having the formality of sending them an email... it's like one degree more personable...
Fri Mar 21, 2014 10:12 am View user's profile Send private message
sementherapy
Super Moderator


Joined: 31 Jan 2008
Posts: 12221

Post Reply with quote
blah wrote:
speaking of which, i dont have any of you on fb



who else is in the bay area with you? I remember there were a couple of you guys up there, but you're the only one who still posts...
Fri Mar 21, 2014 10:14 am View user's profile Send private message
Display posts from previous:    
Reply to topic    DBKC.org Forum Index » Ghetto All times are GMT - 7 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to: 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).